Quand Danyèl Waro répond à Kanye West et en créole (forcément)

Danyèl Waro répond à Kenye Wes

Danyèl Waro répond très clairement à l’utilisation d’un extrait de son titre en hommage à Mandela par Kanye West qui l’a intégré en intro dans un Remix en Featuring avec Beyoncé :

Sé in kouyonis. Li lavé pas bezoin fé sa. Mi konpran pa kosa mi viyin fé la dan. Pou mwin sé in san respé. Zordi mi gain di aou in pé plis la dsi mé kan lo zistwar la sorti nou té koné mèm pa. Nou la vi in bout lo klip, mi trouv lé san respé. Li mèm li rabès ali. Kosa Mandela y viyin fé la dan ? Mi konpran pa. Sé in gaspiyag. Mi té koné mèm pa son morso. Lé pozitif kan na in moun y yèm out morso. Si li la pou gat ou morso, sé in publisité sal. Ma pa bezoin dsa.

Source : Page Facebook de Danyèl Waro

PARTAZ' LE ZAFÈR' !

18 Comments

  1. aretunpeu

    19 février 2014 at 18 h 13 min

    grate out ki don la juste parce que ya prend 10sec ton chansson faut ou vien cozé y entend ma ou cozé tsss

  2. dieudonné

    20 février 2014 at 4 h 15 min

    moi je pense que cela ne ce fait pas danièl fait partie de notre patrimoine local on a pas le droit de prendre un morceau de Daniel sans le prévenir.

    bref si cela c’était fait dans l’autres sens je pense qu’il y aurait eu du procès dans l’air.

    pourquoi il ne vienne pas nous prendre le piton des neige pour exposé à new york !!!

    fait valoir tes droits Daniel

  3. hoarau

    20 février 2014 at 4 h 43 min

    danyèl, zot lé mole, si i done azot dé troi milion pou sa té..té i passe ! hein ?

  4. morray

    20 février 2014 at 5 h 07 min

    aretunpeut à touer gratte ton ki Lila prend 10seconde son morceau sans l’autorisation et en plus lila mette si son morceau salaud alors avant dit la merde lave ton bouche et renseigne toi le pourquoi le comment espèces dignares! !!

  5. Dom Nik

    20 février 2014 at 6 h 13 min

    Ha pars pou ou lé normal pren un son en l’homage un l’homme politique que la change le mond pou fou sa su un son saale i parl lo ki un tantin??!
    ou la tro vey télé mon coq, la rent dot tete ca. pieg pou ou

  6. Dom Nik

    20 février 2014 at 6 h 15 min

    Ha pars pou ou lé normal pren un son en l’homage un l’homme politique que la change le mond pou fou sa su un son saale koma i parl lo ki un tantin??!
    Ou la tro vey télé mon coq, la rent dot tete ca. pieg pou ou

  7. Metenkor

    20 février 2014 at 6 h 30 min

    Kontinié Mem !

    Té bein kel train lé gars i trape out morso sans demandé c déjà un mank de respé. Dans l’échange interculturel, il y a ECHANGE ! Dans un monde de consumérisme à outrance i rest a nou rien’k l’art po fé respect à nous… Vive Danyel Waro, un blon aux yeux bleus i sauv l’honneur 😉

  8. ferme un pe la guel la don

    20 février 2014 at 7 h 21 min

    kwé gratte son ki li na raison zafére !!!! encr si navé bne bon parole deriére na ocuun sens le trin pcq le son danyel waro c un hommage po mandela et li kanye li béze bne parole hard deriere alor quand ou na poin rien po dit vo mieu ou ferme out ki !!!!!!!!!!

  9. véridik

    20 février 2014 at 8 h 18 min

    quand toute les gars la réunion i prend sa bande son pou fé un remix 974 i entend pas personne , là fo i fé tout un blabla

  10. véridik

    20 février 2014 at 8 h 21 min

    en plus dans les 10sec, i comprend même pas koi li di

  11. troudki

    20 février 2014 at 10 h 36 min

    Té aretunpeu, ou koné lo sens chanson Danyel ou ? Mi kroi ou la pa konpri. In lomaz a in boug osi inportan ke Mandela na riyin a foute dan in remix té lo frer… É en plis moin mon bann paran la touzour di a moin, sak ta pa ou, ou pran pa. Parèy po ou, lé pa grav trap zafer domoun, pé inporte le kantité. Danyel la travay, la batay pou fé son mizik li. Mé eskiz amoin, la pa méyer bézèr dpaké konm Kanye West pou vol mizik ta pa li.

  12. aoummaretunpé

    20 février 2014 at 13 h 59 min

    Aou mem gratte out ki, ou lé pareil Kanye west ou koné pa cé koé le respé. Allé apprend cé koé apré nawar si ou pe kozé. La si ou fé un nafer mi vol aou un bout ou lé conten ? Aret plané don. Danyel mem na raison, c koé le rappor entre un lhommage pou mandela et un remix rap ? Di amoin un kou la ? Pfff

  13. jean

    20 février 2014 at 15 h 15 min

    t spèss kouyon, danièl na rézon, bonne rapace la la pou sali nout limage, dan un morceau salo out mèt un morceau mandéla ?? kanye wess in gatèr!! amoin mi batay pou mon péi; sat lé pa contan alé lèche bonne américain

  14. twé mèm

    20 février 2014 at 18 h 21 min

    ban graine, mèm si lé 10sec l’espèce lo sucré kanye west (d’ailleurs allé gard’ south park zot verra comment ban zaméricain moucate a li), li noré pu o mwin demandé, par respé. demain ma nir trap un zafèr ché ou, ou va traite a mwin de voleur, et pourtant té just un paké bonbon…la ou pèt out fess cré et ban zouave i reprend sa pou fé la tay en plis. Sat i défend pa danyel waro i feré mieu bouge usa ek toute ban’ semblant muzik.

  15. serzio

    20 février 2014 at 18 h 22 min

    Mé ou sé in gratèl kwé ? Sé pa lo fèt la pran 10 ségond. sé kosa li fé dan lo morso. mi wa pa kosa Mandéla néna avoir lad’dan. in pé d’respé pou lo boug napwin lontan la kit anou. mi koné pa kèl az ou néna, mé i di pa in gramoun’ grat son ki ! mé sas trouv la osi ou wa pa lo problèm !

  16. respect !

    20 février 2014 at 20 h 37 min

    mank pas de respect à un monsieur comme daniel waro ! c un force artistique pour la réunion ! kosa le gars y mét un l’intro qui passe inutile ds son clip !

  17. HeyMad'moiselle

    21 février 2014 at 21 h 17 min

    Faut arrêter de plus ce n’ est pas Kanye West qui l’ a intégré mais un des producteurs… Et puis y a pleins d’ artistes réunionnais qui prennent le son de certains grands artistes nationaux ou internationaux… et personne ne dit jamais rien, alors pourquoi en faire une histoire franchement… surtout pour à peine 10secs. Même la réponse de D.W est immature… 100% d’ accord avec véridik….

  18. GeezUp

    8 mars 2014 at 9 h 21 min

    Faut avouer manque de respect de la part de Yeezy, mais il est pas le seul fautif là dedans comme dit ce dessus son prod. aussi est fautif, bref de tout de façon il n’en a rien foutre; il veut le pousser en procès?? Ben en tout cas il va gagner dans le c$l danyel! dsl mais c’est la vérité! et puis 10sec les mecs! et c’est même pas le sample qu’il a repiqué. Quand on voit des reprises locales qui ne valent pas 2 cents, et qu’on disent rien! euh voilà quoi! Il devrait même être heureux le Danyel au moins il peut se permettre de dire que Mr KANYE WEST à repris des lyrics à lui.
    Bref il se rabaisse lui même D.W
    Inutile ce débat, inutile…

Leave a Reply

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *